Molts són els rumors que sonen a Can Barça cara la pròxima temporada: que si Cesc a canvi del genial i espectaculat Thiago més calers, que si Alexis jugador del Udinese del qual no se'n tenen prou informes, el jove i prometedor delanter italià dels de la Plana Giusseppe Rossi... En les darreres hores ha aparegut el nom de l'argentí del Nàpols, Ezequiel Lavezzi. Que en penseu?
Cal fitxar al d'Arenys!!!Té l'ADN del Barça i a més és català!!! Seria la millor aposta que podria fer la junta de Sandro Rosell, i dspres ja es completaria la plantilla amb algun altre fitxatge...pero primer em de lligar al d'Arenys!!
ResponderEliminarA més, he sentit q la gent d'Arenys es bona gent...aixo diuen...jajajajjaa