The Best Team of the World

viernes, 10 de junio de 2011

TRIEU EL VOSTRE 11 INICIAL AMB LES POSSIBLES NOVES INCORPORACIONS

rossi

Possibles noves incorporacions o ascensos d'agun jugador del primer equip:
- Andreu Fontàs (Barça B) --> central
- Thiago (Barça B) --> migcampista
- Montoya (Barça B) --> lateral dret
- Cesc Fàbregas (Arsenal) --> migcampista
- José Enrique (Newcastle) --> lateral esquerre
- Rossi (Villarreal) --> davanter
- Alexis Sanchez (Udineses) --> davanter

miércoles, 8 de junio de 2011

Què en penseu que s'ha de fer amb la nova estrella del planter Thiago Alcàntara?

Jo ho tinc claríssim!!!!!!! La mateixa pregunta ho diu estrella, aquest tiu és un crac no me'l venc ni el canvio per ningú; de ben segur que estem parlant d'un dels millors jugadors del món dintre d'uns anys. NO ENS EL PODEM PERDRE!!!!!!!!!!!!!! De ben segur que alguns de vosaltres ja el coneixeu

lunes, 6 de junio de 2011

2011-12

Molts són els rumors que sonen a Can Barça cara la pròxima temporada: que si Cesc a canvi del genial i espectaculat Thiago més calers, que si Alexis jugador del Udinese del qual no se'n tenen prou informes, el jove i prometedor delanter italià dels de la Plana Giusseppe Rossi... En les darreres hores ha aparegut el nom de l'argentí del Nàpols, Ezequiel Lavezzi. Que en penseu?

Cesc Fàbregas

Millor impossible!!!!!!!!!

El passat 28 de Maig el Barça es va proclamar per 4a vegada en la seva història campió de la Champions League demostrant el que és el millor equip de la història practicant un futbol envejable per tot el món i sobretot pels nostres estimats veïns: el Madrid. Segur que cada vegada que ens trobem algun merengue pel carrer, aquests ens farden que tenen 9 copes d'Europa, però quantes copes de Europa han guanyat en balnc i negre i quantes en color, o quantes copes han guanyat en els últims 10 anys en comparació al Barça o més ben dit en els últims 6 anys? Dons si si senyors el Madrid ha guanyat 1 copa d'Europa en els últims 10 anys (2002) mentre que el Barça tres en els últims 6. només dir una cosa esperem que aquest Barça ens continui sorprenent com ho estar fent i que continuem guanyant títols i més de la manera que ho estem fent. Visca el Barça!!!!!!!! i... Visca Catalunya!!!!!!!!

PD: comentari cutre pro immoral per algun gruop