Jo ho tinc claríssim!!!!!!! La mateixa pregunta ho diu estrella, aquest tiu és un crac no me'l venc ni el canvio per ningú; de ben segur que estem parlant d'un dels millors jugadors del món dintre d'uns anys. NO ENS EL PODEM PERDRE!!!!!!!!!!!!!! De ben segur que alguns de vosaltres ja el coneixeu
No hay comentarios:
Publicar un comentario