The Best Team of the World

lunes, 6 de junio de 2011

Millor impossible!!!!!!!!!

El passat 28 de Maig el Barça es va proclamar per 4a vegada en la seva història campió de la Champions League demostrant el que és el millor equip de la història practicant un futbol envejable per tot el món i sobretot pels nostres estimats veïns: el Madrid. Segur que cada vegada que ens trobem algun merengue pel carrer, aquests ens farden que tenen 9 copes d'Europa, però quantes copes de Europa han guanyat en balnc i negre i quantes en color, o quantes copes han guanyat en els últims 10 anys en comparació al Barça o més ben dit en els últims 6 anys? Dons si si senyors el Madrid ha guanyat 1 copa d'Europa en els últims 10 anys (2002) mentre que el Barça tres en els últims 6. només dir una cosa esperem que aquest Barça ens continui sorprenent com ho estar fent i que continuem guanyant títols i més de la manera que ho estem fent. Visca el Barça!!!!!!!! i... Visca Catalunya!!!!!!!!

PD: comentari cutre pro immoral per algun gruop

No hay comentarios:

Publicar un comentario