The Best Team of the World

lunes, 6 de junio de 2011

2011-12

Molts són els rumors que sonen a Can Barça cara la pròxima temporada: que si Cesc a canvi del genial i espectaculat Thiago més calers, que si Alexis jugador del Udinese del qual no se'n tenen prou informes, el jove i prometedor delanter italià dels de la Plana Giusseppe Rossi... En les darreres hores ha aparegut el nom de l'argentí del Nàpols, Ezequiel Lavezzi. Que en penseu?

Cesc Fàbregas

1 comentario:

  1. Cal fitxar al d'Arenys!!!Té l'ADN del Barça i a més és català!!! Seria la millor aposta que podria fer la junta de Sandro Rosell, i dspres ja es completaria la plantilla amb algun altre fitxatge...pero primer em de lligar al d'Arenys!!
    A més, he sentit q la gent d'Arenys es bona gent...aixo diuen...jajajajjaa

    ResponderEliminar